VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe kan ik jullie producten bestellen?
Je kunt onze producten rechtstreeks in onze webshop bestellen. Je profiteert dan van 2 jaar extra fabrieksgarantie en soms ook van exclusieve kortingen of cashbacks. Daarnaast vind je bij ieder product ook een bestel knop die je doorstuurt naar een van onze partners. Vaak is dit bol.com of kleertjes.com. Ook hier kun je snel en eenvoudig het product bestellen. Wij bezorgen het in beide gevallen zo snel mogelijk bij je thuis.
Kan ik bij jullie afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om producten bij ons af te halen. U kunt onze producten direct online bestellen en wij leveren deze dan gratis bij u af.
Waarom zie ik bij jullie andere prijzen dan bij jullie partners?
Wij geven bij elk product de verkoopadviesprijs weer. Het kan zo zijn dat door aanbiedingen of andere omstandigheden de prijzen bij onze partners verschillen met onze verkoopadviesprijzen. Meestal liggen de prijzen bij onze partners lager dan de verkoopadviesprijs. Bestelt u rechtstreeks bij Toyplaza dan profiteert u van 2 jaar extra fabrieksgarantie.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien u direct bij ons besteld ontvangt u automatisch per email een track en trace code van uw bestelling. U kunt uw bestelling dan online volgen. Heeft u bij een partner besteld? Afhankelijk van bij welke partner u besteld heeft kunt u uw bestelling volgen via uw account, of via de track en trace email die u gestuurd is. Heeft u vragen over uw verzending vanuit een partner contacteer dan eerst de partner. Komt u er niet uit? Dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Jammer dat product niet bevalt! Heeft u direct bij ons besteld, neem dan contact op met onze klantenservice om uw retour aan te melden. Heeft u bij een partner besteld, dan kunt u het product retour sturen door uw bestelling retour te melden in uw account bij de partner waar u gekocht heeft. U krijgt dan direct de juiste retour instructies. Mist u een onderdeel? Neem dan direct contact met ons op. Dan sturen wij het juiste onderdeel na en hoeft het product niet retour.
Ik wil graag een onderdeel bestellen, kan dit?
Is uw product buiten de fabrieksgarantie defect gegaan, ook dan kunnen wij u vaak helpen met een nieuw onderdeel. Stuurt u ons in dat geval een email met de EAN code van het product en het onderdeel wat u nodig heeft. Mocht u geen onderdeelnummer hebben, dan ontvangen wij graag een foto van het onderdeel wat u nodig heeft.
Ik mis een onderdeel, wat nu?
Indien u na ontvangst van uw bestelling een onderdeel mist, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen indien mogelijk het onderdeel nasturen.
Mijn product is defect, wat nu?
Indien uw product binnen de fabrieksgarantie defect is gegaan, dan helpen wij u uiteraard graag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Is uw product buiten de fabrieksgarantie defect gegaan, ook dan kunnen wij u vaak helpen met een nieuw onderdeel. Stuurt u ons in dat geval een email met de EAN code van het product en het onderdeel wat u nodig heeft. Mocht u geen onderdeelnummer hebben, dan ontvangen wij graag een foto van het onderdeel wat u nodig heeft.
Ik wil zakelijk bestellen, kan dit?
Indien u een zakelijke bestelling wilt plaatsen voor bijvoorbeeld een school, kinderdagverblijf of ander bedrijf dan kunt u dat direct online doen of contact opnemen met onze klantenservice indien u op rekening wenst te kopen.